torsdag 13 oktober 2011

Spelvinst inkasserad

Idag har jag uppnått omsättningskravet för oddsbonusen hos comeon.se.
Sammanlagt med de två bonusar jag erhållit blev det + 2450 kr. Pengar som kommer att behövas väl då jag för närvarande har stora utgifter.

Nu är det bara att invänta fler bonuserbjudande som kan utnyttjas.

Sitter just nu och tittar på lyxfällan. Jag kan inte förstå hur folk försätter sig i sådana extrema situationer och lever långt över sina tillgångar. Lösningen som "coacherna" tillhandahåller är ju långt ifrån hjärnkirurgi.
Genom att bara ha koll på sina inkomster och utgifter riskerar man inte att fastna i en sådan knipa.
Lika underhållande varje gång.

Arbetsveckan på mitt ordinarie jobb är slut för denna gång, nu väntar bara extrajobb på lördag.
Jag kommer att kunna ta igen mig i morgon och på söndag. Ska bli skönt att gå ut och ta en öl i morgon tillsammans med gott sällskap.

Ska se över förrådet om det finns någonting av värde som går att sälja. Källaren är helt full av flyttkartonger så jag ska rota igenom dem när jag får tid. Jag lovar att återkomma om vad jag hittat och om jag lyckats sälja något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar