måndag 23 januari 2017

JAG ÄR MILJONÄR !!!

Äntligen blev det 7-siffrigt! Och nu ligger jag stadigt över miljonen med närmare bestämt 20.000 kr!

Det skulle ha tagit knappt 5 år, men istället tog det 5 år och 4 månader. 

I snitt har mina tillgångar ökat med 10 940 kr per månad sedan jag startade. Målet har hela tiden varit 12 000 kr.

Jag hade utan problem nått miljonen mycket tidigare än så här om det inte varit för alla semestrar och resor jag varit på.

Sedan 2013 har det blivit hela 10 stycken långresor vilket så klart har kostat på trots att vi flugit gratis i business och first class.

Nu känner jag mig mer motiverad än någonsin och med en lönehöjning och en bruttolön på drygt 37 000 kr / månad sätter jag kursen mot nästa mål: 2.000.000 kr!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar