tisdag 19 maj 2015

En utmaning av SAS som jag accepterat

Jag fick en utmaning av SAS för ett tag sedan där jag skulle gissa antalet t/r resor jag antas göra med dem fram till och med 30/6 i år. 
Jag antog utmaningen och om jag lyckas så boostar SAS mitt Eurobonuskonto med 40.000 poäng.

I morgon bitti flyger jag till Berlin över dagen och nästa vecka till Geneve.
Poängen jag erhåller räcker till en resa t/r till tex New York, San Fransisco, Washington m.m

Jag fick tag på riktigt billiga biljetter och det lönar sig verkligen då jag reser mycket.
Dert ska bli riktigt kul med min första så kallade "milage run".

Jag är Star Alliance guld sedan ett tag så äter och dricker gör jag gratis i loungerna i väntan på nästa flyg.

Det ska bli ganska gott väder i morgon i Berlin så det kommer bli trevligt med en liten dagsutflykt till Tyskland.

Jag ska passa på att göra en bedömning om det kanske kan vara läge för att gå in i SAS-aktien igen.
Ska syna dem ordentligt i sömmarna då jag har 10 flighter med dem på en vecka.


Om ni också är sugna på att resa så rekommenderar jag Guiden till att vinna minst 12 000 kr helt 
riskfritt på odds. På så vis kan ni enkelt dryga ut resekassan eller varför inte göra som jag: flyga förstaklass på mina långresor.

Kontakta mig gärna vid frågor om guiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar