torsdag 11 februari 2016

Börserna fortsätter att rasa och det triggar mig att tjäna mer pengar

Stockholmsbörsen är sedan toppnoteringen i Maj 2015 ner med ca 26%.
Rysslandbörsen är ner med 36% sedan toppen i Maj.

Sist RTS stod så här lågt var i slutet av 2014.
Mitt innehav fortsätter även det att sjunka och just nu ligger jag -12%.

Är vi påväg mot ytterligare en ekonomisk kollaps? Läser idag om att Riksbanken sänker reporäntan till - 0.50%.

"Riksbanken upprepar vidare tidigare varningar om riskerna med det låga ränteläget och efterlyser reformer för bättre balans på bostadsmarknaden samt förtydligat mandat till Finansinspektionen om makrotillsynen."

Det ska bli intressant att följa utvecklingen framöver och hoppas på en vändning på börsen.
Så länge det sjunker triggas jag att tjäna mer pengar för att kompensera för värdeminskningen.

Då brukar jag ägna mer tid än vanligt åt Guiden för att vinna minst 25 000 kr helt riskfritt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar