onsdag 3 februari 2016

Mitt innehav fortsätter att sjunka

Mina placeringar ser ut enligt följande:


Som ni ser så har jag inte investerat mer än drygt 78.000 kr.

Trots att det backar så har jag för avsikt att fortsätta att köpa fondandelar i ovan fonder en gång i månaden. Min plan är att investera 100.000 kr i fonderna från mitt sparkonto där jag för tillfället har 800.000 kr.

Jag har för avsikt att sprida ut köpen till en gång i månaden och tänker investera 10.000 kr i månaden tills dess att de 100.000 kr är investerade i fonderna. Jag har hittills köpt för 30.000 kr av sparpengarna och resten är vinster från spelsidornas bonusar som jag får varje månad.

I snitt har jag tjänat 4150 kr per månad från oddsspelandet.

Om ni själva är sugna på att börja spela och vinna riskfria pengar rekommenderar jag att ni följer min guide: Guiden för att vinna minst 25 000 kr helt riskfritt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar