tisdag 4 juli 2017

På väg till Seyschellerna

Incheckad och klar för alla ben till SEZ. 

Ankom till Landvetter med flygbussen vilket gick smidigt. Efter en liten shoppingtur på Apoteket gick vi till Prioincheckningen som nästan var folktom. Väl där framme kom en tjej och hänvisade oss till self-check in men när hon såg min svartvita bagagetag sa hon "men det gäller ju inte dig så klart". 

Nu kopplar vi av i en halvtom lounge med lite plockmat och en liten men perfekt tempererad öl.

Ska bi kul med ett nytt flygbolag på listan senare ikväll.

[​IMG]

Bilden tagen från fasttrack kontrollen.
Rätt lugnt i avgångshallen.

Jag bad lite snällt på sasplanet om det ingick öl som Diamond. Hon visste inte riktigt eftersom att hon var ny, men strax efter avgång fick jag en iskall Falcon serverad på 22D. Perfekt , trots att jag ville ha en mikkeller var lagern desto mer lättdrucken :)

Nu har jag precis intagit mitt första glad skumpa.

[​IMG]

[​IMG]

[​IMG]

Nu är det pushback

1 kommentar:

  1. Akutinvesteraren4 juli 2017 kl. 23:33

    Shit va nice. Ser ju inte ens jobbigt ut.

    SvaraRadera