torsdag 15 december 2011

Månadsrapport

Då var det återigen dags att summera månaden som gått.
Denna gången blev resultatet ganska bra.

Som ni ser har aktiedepån minskat i värde. Trots detta har mina tillgångar ökat med 24 130 sedan förra månaden. Den största ökningen består givetvis av lönen som jag sparat undan, men jag har också vunnit flera tusen på betting, och sålt en del saker på tradera och blocket. 

Denna månaden blir det svårt att spara. Jag ska resa på semester till Thailand i 3 veckor. Men förhoppningsvis kan jag spara undan några tusen ändå.

Börsen fortsätter neråt igen, och det börjar spegla av sig på humöret. Kanske kan det ske en vändning medan jag är på semester. Det hade varit trevligt att få komma hem och se att pengarna har vuxit. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar