tisdag 6 december 2011

Dags för ett inlägg

Det var ett tag sedan sist. Det har varit mycket på jobbet och i det privata men nu har det lugnat ner sig.

Börsuppgångarna som har ägt rum den senaste tiden har speglat av sig i min portfölj. Värdet har ökat en del.
Lundin Mining som jag köpte den 25:e November har gått upp med 24 %. Önskar att jag köpte mer nu i efterhand.

Månadsrapporten som kommer den 15:e December kommer att se väldigt bra ut om inget oförutsägbart inträffar på börsen.

Har inhandlat en del julklappar. Och denna julen har vi inom familjerna kommit överens om att bara ge bort julklappar för 200 kr.

Jag kommer antagligen att sälja av mina SAS aktier nästa månad för att sedan köpa tillbaka dem och öka på mitt innehav ytterligare. SAS har tagit mycket stryk och har inte stått så här lagt någonsin.

Återigen vill jag påminna om att jag gärna tar emot förslag om vilka fonder jag kan ha med i omröstningen om vart pengarna från adsense ska investeras innan de skänks till Cancerfonden.

2 kommentarer:

  1. Hur mycket brukar du köpa aktier för? Det ska ju vara värt courtaget och så...

    Hur mycket investerade du i Lundin M?

    SvaraRadera
  2. Hej

    Det står till höger, hur många aktier jag köpt samt till vilken kurs.

    De senaste köpen jag gjort ( Lumi och Etrion ) var på 10 000 kr vardera.

    SvaraRadera