onsdag 4 april 2012

Aj aj aj

Idag backar det rejält. För första gången någonsin loggade jag inte in under dagen såg istället på ekonominyheterna hur börserna backar. Tråkigt som bara den!

När börsen backar lägger jag i stället mer energi på att dra in pengar på andra håll. Idag har jag sålt ytterligare varor för 330 dollar. Varulagret börjar ta slut och jag letar febrilt efter nya inköp. Det är kul, men s*atan vad mycket jobb det är. Allt ska redovisas, bokföras och antecknas. Jag är mycket tacksam åt dem som ligger bakom bokföringsprogrammet "Iordning", det täcker mitt behov med råge och är väldigt enkelt att förstå sig på. En engångskostnad på 980 kr + moms var det värt.

Jag tänker läsa på lite angående aktiebolag. För eller senare kanske det blir dags att starta ett.

I morgon hoppas vi på en börsuppgång!

Ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar