söndag 15 april 2012

Firman slukar mycket tid!

Det går åt mycket fritid till att hålla igång min enskilda firma. Sitter nästan hela min vakna tid dagligen och arbetar med den då jag inte är och arbetar med min huvudsakliga sysselsättning.
Jag kan dock trösta mig med att det går väldigt bra. Har fakturerat för 5500 dollar, varulagrets värde uppgår just nu till 1400 dollar och orderna bara rullar in. En häftig känsla, det känns som att det aldrig tar stopp. Jag har till och med så mycket att göra att jag fått ta hjälp av min farsa. Han får givetvis del av vinsten. Den enda som inte är nöjd med mina bedrifter är min sambo, tiden som jag inte lägger på att umgås med henne lägger jag istället på firman. Förhoppningsvis kanske vi kan åka på en härlig semester framåt vintern som kompensation.

Det är mycket nu i början, och det tar ju ett tag innan man får rutin på det hela. När man kommit in i det mer tror jag inte man behöver lägga så mycket tid på det som man gör nu.

Thats all for now.
I morgon börjar verkligheten igen, men nu ska jag spela bingolotto :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar