onsdag 30 november 2011

Trenden är bruten

I alla fall för tillfället. Vad som komma skall väntar vi med spänning på. Men visst är det trevligt att se sitt innehav öka i värde, 3000 kr sedan veckan började känns väl förtjänt. Hoppas på en mer långvarig uppgång nu.

Har spelat in ett par tusen på betting under månaden som gått. Idag har jag också haft en mäklare på besök och hon menade på att om vi skulle sälja nu i dessa dystra tider som råder så skulle vi få tillbaka pengarna vi lagt + renoveringen vilket ju känns bra:) Om vi väntar med att sälja skulle vi kunna göra en fin vinst trodde hon också. Sen vet man ju aldrig vilka bud som inkommer då det blir dags, och det är det inte ännu på ett tag.

Vi har fått ett nytt system på jobbet som går ut på att arbeta mer ekonomiskt och kunna spara pengar för företaget. Något som verkligen har gett resultat eftersom att det rör sig om ganska så stora kostnader. Så sparandet rullar på för fullt i dubbel bemärkelse :)

Köpte ett par plåtar till the Boss på Ullevi i sommar som jag senare under dagen sålde för det dubbla på blocket. Jag ska kika över mina mål lite för det verkar som om jag kan nå dem fortare än beräknat. I alla fall om börsen är på gott humör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar