onsdag 15 februari 2012

Månadsrapport

Då var det återigen dags för månadens rapport och den ser väldigt lovande ut. 
I fonddepån har det skett en värdeökning med 5300 kr och i aktiedepån 2955 kr. 
Jag är väldigt nöjd med ökningen och detta trots att jag ännu inte hunnit investera speciellt mycket. 
Summan på depån uppgår numera till dryga 106 000 kr.

Nedan följer rapporter och diagram.




Enligt diagrammet ligger jag 33 300 kr över målsättningen denna månaden, vilket innebär att om det fortsätter i den här takten skulle jag nå 500 000 kr redan i augusti 2012 och inte i december som jag satt upp som mål. En utmaning måste jag medge! Jag ska göra allt för att försöka hålla den här takten på sparandet och hoppas att börsen hjälper mig en bit på traven.

Dagens uppgång kändes härligt, börsen trotsade Grekland och bjöd på en uppgång om 1.22 %

Pokerspelandet går också bra, + 70 kr än så länge och då har jag inte hunnit spela mer en någon timme. 
Jag fortsätter med det så länge jag känner att det ger någon vinst. Kör för tillfället på bord med väldigt låga insatser men jag kanske ökar längre fram beroende på hur det går. 

Nu blir det sängen för i morgon börjar jag tidigt, 04.00. Dock är det sista arbetsdagen i denna veckan och sen blir det långhelg.

Godnatt 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar