måndag 20 februari 2012

Vinn minst 12 000 kr helt riksfritt!

Riskaptiten ökar bland investerarna och det är en fröjd att se plustecken på i stort sett allt jag äger och innehar. Idag steg index med 1.1 % vilket resulterade i en värdeökning om ca 1200 kr. Det har gått stadigt uppåt sedan årsskiftet och portföljen har stigit med 19%. OMX30 i sig har stigit med 12 %, och har därmed återhämtat nästan hela det stora börsfallet i somras.

Det går också bra med pokerspelandet. Jag började med 30 dollar och har nu 75 dollar på kontot. Fortsätter jag så låser jag även upp en bonus så småning om och kan inkassera ytterligare 56 dollar helt gratis.

På jobbet går det också bra, och idag hade jag förmånen att arbeta hemifrån vilket aldrig har hänt tidigare i min 10-åriga yrkeskarriär, ett riktigt privilegium vill jag lova. Dock har det krävt en hel del tid och jag blev klar först nu vid 20-tiden. I morgon ska jag presentera mitt arbete för företaget. Ett mycket spännande projekt som jag satsar helhjärtat i. Det är svårt att avslöja för mycket med tanke på min anonymitet. Men det handlar om besparingar vilket ju ligger mig varmt om hjärtat :)

Med tanke på min senaste tids spelvinster, där jag sedan januari 2011 har inkasserat runt 50 000 kr i spel/bettingvinster kommer jag snart att avslöja en metod som hjälper dig att vinna pengar helt riskfritt.
Metoden är väl beprövad och du är garanterad att vinna minst 12 000 kr! Låter det intressant ska du hålla ögonen öppna. Du behöver varken vara spelproffs eller sportnörd. Du behöver inga som helst kunskaper utan följer bara guiden som jag kommer att publicera på bloggen. Låter det intressant eller vill du veta mer föreslår jag att du tar kontakt med mig via email: miljoooooonen@hotmail.se

1 kommentar:

  1. Hej,

    Jag är en investerare och en privat långivare. Vi finansierar tidiga stadiet-start-up företag, befintliga Ventures och gör totalt färdigställande och investeringsprojekt expansion.

    Kontakta oss för en inledande finansiering, kommersiell RE Finance, såddkapital, tidigt start-up företag, Joint Venture / Partnerskap investering med likviditet från vår del, lån, inteckningar. Vi kan finansiera över $ 10M.

    För oss att gå vidare med din investering förfrågan, vänligen skicka oss din affärsplan eller projekt sammanfattning om din investering.

    Kundkontakt är via e-post: (investment_equity@yahoo.com)

    Ailton Jone

    SvaraRadera