onsdag 12 oktober 2011

Jobbar och står i

Jag har inte haft mycket tid över att skriva här de senaste dagarna. Jag har somnat på soffan i stort sett varje dag jag kommit hem från jobbet och känt mig jätte trött. Nu är jag på väg till jobbet och jobbar i morgon också, sen är jag ledig fre, lör & söndag. Då ska jag göra något jag inte gjort på ett tag nämligen gå ut och ta en öl med en en kompis. Han är finsmakare när det kommer till öl så det kan sluta hur som helst.

Börserna däremot blandar och ger idag. Inledningsvis har Kina stigit 1% & Indien 1,7%.
Stockholm står på - 1,20%.

Jag funderar på att byta ut någon fond i månadssparandet och istället låta placera i Avanza Zero istället, då jag på sikt tror att fonden kommer att ge bra avkastning. Sen är frågan om den ska ner ännu mera eller om det är läge att gå in nu. Jag har gott om tid att fundera på detta innan beslut ska fattas.

Sen har jag fått en hel del mail där olika bolag och nätsidor frågar om jag vill bli affiliate. Jag ska sortera genom mailen och se om något kan passa. Intäkterna går som vanligt till välgörande ändamål.
Jag kommer givetvis att redogöra för er att pengarna verkligen går dit, så att ni inte tror att jag är en snål j*vel som lägger vantarna på pengarna själv.

Nu måste jag iväg, men jag återkommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar