lördag 1 oktober 2011

Speldjävulen på besök

Jag har fått en del frågor om hur man maximerar vinsten på bettingen som jag håller på med.

Igår satte jag in 2200 kr på spelsajten "Come on". Jag fick då 2200 kr i bonus. Sammanlagt har jag nu alltså 4400 kr där. För att kunna låsa upp bonusen måste den plus insättningen omsättas 6 ggr. Alltså måste man sammanlagt omsätta 26 400 kr. 

Jag la ett bet igår och har ni omsatt 5%. Tilläggas bör också att det måste vara till minimum 1.5 i odds. 
Jag anser inte att det är några problem att uppfylla kraven och kommer därför med en rapport så snart bonusen är upplåst och jag tagit ut pengarna. 

Jag fick också via mail ett erbjudande från Betsafe om en Oktoberbonus på 250 kr. Man måste sätta in 500 kr och får då 250 kr extra att spela för. Detta kan tyckas lite, men många bäckar små.  Här behöver bara bonusbeloppet omsättas 6 gånger = 1500 kr till samma oddskrav som ovan (1.5). 

Inga problem anser jag. Jag sätter in pengar nu och tar del av gratispengarna.

Återkommer som sagt med en rapport när allt är omsatt. Och visst finns det en risk att jag förlorar, men hittills har det varit väldigt lönsamt för mig. 

Ett tips om du vill ta del av olika bonusar är att besöka www.betsmart.se  där finns de flesta bolag listade och vad de erbjuder för välkomstbonusar. Sen brukar det komma ett erbjudande per månad från respektive sajt om du spelar hos dem. 

Lycka till! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar