måndag 3 oktober 2011

Ny vecka

Det blev ingen positiv öppning på börsen i morse. Grekland tynger. Jag börjar bli riktigt trött på alla negativa nyheter och aspekter som det landet lyckas sprida omkring sig.

Vad jag kan glädjas åt idag är att jag lyckats omsätta bonusen på Betsafe och har nu cashat ut och gått + 250 kr. Jag håller på för fullt med att låsa upp bonusen jag fått på Comeon. 

Jag funderar lite på köpa på mig mer aktier i bolag jag redan äger . Detta för att sänka mitt GAV. 
Kanske borde jag investera alla spelvinster i aktier. Det är ju pengar jag aldrig skulle haft från första början ändå. 

Jag ligger som sagt back mycket där. Men jag tror att jag håller huvudet kallt ett tag till framöver, och ska sluta med att logga in flera gånger dagligen för att se hur mitt innehav utvecklar sig.

Nu ska jag ut och röra på mig lite. Jag återkommer med ett inlägg senare i ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar