måndag 26 september 2011

Första arbetsdagen avklarad

Godkväll!

Jag är precis hemkommet från jobbet och har ätit god mat som min sambo hade lagat.
Det blir en lunchlåda att ta med i morgon till jobbet. Jobbar helgen denna veckan så det blir inte någon risk att jag kommer vara ute och slira och bränna en massa pengar :) Idag blev det även lite övertid eftersom att det drog ut lite på tiden när det var dags att gå hem.

Börserna idag gick ganska hyfsat:

Stockholm + 1,23%
Ryssland    + 1,45%
Dow Jones + 2,53%
Nasdaq       + 1,35%
Indien         - 0,53%
Kina           - 1,48%

De amerikanska börserna lyfte innan stängning efter hopp om åtgärder i Europa.
Hoppas på en bra börsdag i morgon med fina kursutvecklingar.

Jag har fått en del förfrågningar via mail där man undrar över vart Adsense-pengarna ska gå.
Om jag hade fått bestämma skulle jag skänkt allt till världsnaturfonden (WWF) eftersom att jag älskar djur så otroligt mycket. Men jag undrar vart ni hade skänkt dem om det var ni som skulle få bestämma?

Kom gärna med förslag.

Godnatt på er, vi hörs i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar