tisdag 13 september 2011

Inledning

Hej!

Som rubriken lyder kommer ni här att kunna följa mig, mina tankar och strategier om hur just jag kommer att göra för att bli rik. Det finns redan en hel del bloggar som behandlar ämnet, men flertalet av dem handlar om hur man på ett mycket extremt sätt snålar in på nöjen, kost och andra utgifter. Saker som man enligt mig kan unna sig och ändå nå sitt mål. 

Alla har olika intressen och det måste man respektera. En del tycker om att spendera mycket, andra sparar istället. Det gäller att hitta en balans där emellan och ha en sund syn på ekonomi och pengar. 

Jag kommer att redogöra för hur jag lever, spenderar, placerar och sparar. Mitt första mål blir att nå 500 000 kr.






2 kommentarer:

  1. God dag till alla i denna webbplats skulle vittna om hur jag var rädda från David, Pato Smith När jag var rip off.
    Jag är fru, carina karlsson med namn. Jag bor i Sverige, Jag vill använda detta medium för att varna alla lån arbetssökande att vara mycket försiktig eftersom det finns bedrägerier allt månader sedan jag var finansiellt ansträngda, och på grund av min desperation jag blev lurad av flera online långivare. Jag hade nästan förlorat hoppet till en vän hänvisade mig till en mycket pålitlig långivare som heter Mr, Pato Smith som låna mig ett lån på 100.000 kronor i 8timmar utan någon stress.
    Om du behöver någon form av lån bara kontakta honom e-post via: (patosmith02@ymail.com) det är därför jag använder detta medium för att varna alla lån arbetssökande på grund av det helvete jag gick i händerna på dessa bedrägliga långivare. och hur jag var räddningen av herr, Pato Smith.

    Och jag vet inte ens min fiende att passera genom ett sådant helvete som jag gått i händerna på dessa bedrägliga online långivare, vill jag också att du kan hjälpa mig att vidarebefordra denna information till andra som är i behov av ett lån när du har fått ditt lån fru , carina karlsson, jag ber att Gud ska ge honom. livslängd Gud välsigne honom för alltid för det goda han har gjort i mitt liv.
    Fru, carina karlsson

    SvaraRadera
  2. Vi er private internationale penge långivere. Vi tilbyder forskellige lån til en meget lav rente på tre procent om året. Vores midler er rent optjent fra private og erhvervsmæssige investeringsporteføljer under vores direkte jurisdiktion.
     
    VI TILBYDER FØLGENDE LØNN UDEN COLLATERAL TIL 3% RENTE
    * Personlige lån * Virksomhedslån * Investeringslån * Billån
    * Studielån * Lånlån * Huslån
     
    Hvis du er interesseret i vores tilbud, bedes du kort omtale følgende oplysninger til ledelsen via e-mail: collinsmark640@gmail.com

    SvaraRadera