torsdag 15 september 2011

Kraftig uppgång på världens börser

Stockholmsbörsen stängde idag på + 3.81%! 
Mitt aktieinnehav steg med 2,19 %. Detta är den största uppgången på väldigt länge, och jag hoppas att det kan hålla i sig.

Jag väntar på uppdateringar av mitt fondinnehav vilket kommer komma senare i kväll. 


Sedan jag startade bloggen har mitt aktieinnehav stigit med 1155 kr, en avkastning på 577 kr per dag.
Tänkt om det kunde hålla i sig :)


Igår placerade jag en köporder i AMF Räntefond Lång på 2113 kr. Jag har för avsikt att öka mitt innehav i räntefonder månadsvis.
Pengarna jag investerar i räntefonder kommer enbart från vinster på betting. Idag vann jag 200 kr och 
kommer också att överföra dem till någon räntefond. 


Jag har för närvarande inget system alls för mitt sparande, utan har tidigare köpt på impuls.
Jag ska verkligen reda ut mina avsikter och mål för den kommande tiden.


Om 8 dagar är det löning och det väntar jag med spänning på. Jag har nämligen arbetat en hel del extra, 
både hos min huvudarbetsgivare men också lite vid sidan av hos andra företag. En nettolön på över 
30 000 kr är att vänta. 


Nu ska jag förbereda mig inför jobbet i morgon. 


Uppdaterar snart igen. Ha det gott tills dess! 


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar